03 grudnia 2015

Zaległych kartek ciąg dalszy i zapisy na Sal krzyżykowy

Porobiłam zdjęcia moim kartkom i teraz będę je wystawiała co jakiś czas.
A dopóki je wystawiam, to już się tworzy więcej i więcej kartek na święteczne kiermasze.
Jeden kiermasz już mam za sobą, dwa lub może nawet trzy przed sobą.
Ale o tym później.

Te kartki robiłam tą jesienią, wiec nie są takie zaległe.


Różyczki są kolorowane akwarelką.




A te właśnie są bardziej zaległe, że nawet nie pamiętam jak dawno je mam zrobione :)
Ale je też bardzo lubię, więc chciałam je wam pokazać.




Jeszcze jeden post będzie z kartkami z kolekcji Santoro
i wtedy już posty wyłacznie świąteczne.
Hurraaa !!!

Zapisałam się też na Sal -Magiczne Fuksje, który rozpoczyna się od 1 stycznia 2016 roku.
W sam raz, bo właśnie po świętach krzyżyk ma zagościc w moim życiu ponownie. 
To nie znaczy, że przestanę robić kartki, o nie!
Ale mam nadzieję, że nie będą powstawały w takich ilościach, jak to teraz przed świętami :)

Tymbardziej, że sama już przyszykowałam dla Was krzyżykową zabawę na następny rok 2016 :)
Hurra, hurra !!!

Pozdrawiam, 
Agneta

1 komentarz:

May thanks for all comments!!!