04 grudnia 2011

SAL- Świąteczne serduszka I i kartka urodzinowa

Witam wszystkie tu  zagladajace osóbki!

Zoorganizowałam mini Sal - świąteczne serduszka. Jak dla mnie to serduszka kojarzą mi się nie tylko z walentynkami,  dla mnie serdzuszko to takie mile, przytulne dzieło od serca :)

Lista chętnych uczestniczek : 
  1. dudqa (u Kasi juz możemy zobaczyć serduszko)
  2. KasiaN 
  3. barbaratoja 


 A to co mi wyszło :


To takie moje pierwsze serduszka.
Ale pokarzę Wam jak robiłam po kolei.
  Wycięłam papierowe serduszka, wzięłam czerwonę tkaninę do haftu Jobelan 28ct. Przyłożyłam te większe i odcięłam pasmo tkaniny. Na tym pasmie haftowałam wzorki do serduszek.


  Pózniej przyłożyłam połowę serduszka, żeby się upewnić, że wzór się zmieści.
 A pózniej przypinałam igiełką serduszko do tkaniny i fastrygowałam dookoła serduszka.

  Jak już miałam zrobione (jak widzicie na zdjęciu), to wyciełam je. Przyłożyłam do następnego kawałku tkaniny i wycięłam jeszcze tyle serduszek ile miałam.
 Potem przypięłam igiełką dwa serduszka, te co ze wzorkiem to wzorek do środka i zszyłam je zostawiając mały otworek. Wywinęłam je na prawą stronę i wypchałam spec. białym wypychaczem do zabawek.
 Otworek ładnie zaszyłam. Otrzymałam oto takie serduszko
  A potem białym kordonkiem obwinęłam brzegi i z czerwonego kordonku zrobiłam zawieszkę.
 Właśnie tak wygląda moja świąteczna bombka - serduszko.

Gdyby ktoś chciał wzorek to proszę dać znać :)

A to kartka urodzinowa z okazji 18 lat dla mojej młodszej siostry, która uwielbia kolor czerwony.



Miłego dnia!

7 komentarzy:

  1. I serducha i kartka śliczne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudne serduszka!
    Ja z moimi w polu, ale jutro się za nie biorę;-)
    Przepraszam,że dopiero teraz wrzuciłam banerek na bloga, zalatany człowiek taki... znaczy się po prostu zapomniałam;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super lekcja. Może na Walentynki, jak będę miała komu to zrobię:)
    Pozdrawiam!
    A kartka śliczna;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Serduszka wyszły Ci przepiekne, wzorki sliczne świątecznie się zrobiło. Karteczka bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne czerwone serduszka ;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne serca :) dziękuje za odwiedziny i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, żałuję, że nie potrafię tak wyszywać!!!

    OdpowiedzUsuń

May thanks for all comments!!!