01 września 2011

Wymianka "Wakacyjan"

Bralam udzial w wymiance wakacyjnej u Karoliny i dzisiaj jest dzien gdy kazda z nas musi sie pochwalic otrzymanymi prezentami. Padam z nog, ale otrzymalam superacki upominek od Kasi i grzechem byloby nie pochwalic sie, a pojsc spac :)

 
 To tylko wstep, wraz wam wszystko pokaze po kolei :)

Oto  herbaciarka :


Szczerze mowiac, ja nie wiem jak Kasia na odleglosc wyczula, ze potrzebuje herbaciarki. Wiecie ile lat z kolei robie sobie herbaciarke?..  i nic. Uwielbiam herbate, zawsze marzylam o takiej drewnianej dekupazowej herbaciarce, ale zawsze sa pilniejsze sprawy. Dziekuje Ci, Kasiu za sliczna herbaciarke, jakaz bylam zdziwiona, to bylo jakbym na Mikolajki otrzymalam to o co prosilam. Naprawde bylam bardzo i bardzo zdziwiona a jakze zadowolona :)  Wczoraj zawitala do mnie kolezanka na wieczorowa herbatke, to taka dumna jak paw przynioslam i zaprosilam czestowac sie, bo herbaciarka dotarla do mnie nie pusta, nie myslcie. Bylo w niej nie tylko slodycze i herbata, ale takze ten aniolek ktorego widzicie. Ja tak na niego patrzylam patrzylam, moze to ja?... Hi hi hi. Niezle pobujac sobie w oblokach :) Kolor wlosow taki moj, i roza w doniczce kwitnie mi teraz, tyle, ze :( z ciuchow zadnego nie mam zielonego - wiec to nie ja :))))

A to jest bardzo kosztowna koronka z przed 20 lat. Nawet ja jeszcze nie rozwijalam, Hm.. Glowilam sie czym takim zasluzylam na taka kosztownosc - nie mam pojecia. Ale jest piekna !, delikatna! , widzicie...


 To oto zawartocs calej paczuszki jaka otrzymalam :


Otrzymalam takze bransoletke wlasnorecznie robiona przez Kasie, kupe slodyczy, i napojow, i dwa lizaki dla chlopcow :) Prawda mlodszy musi zaczekac co najmniej 8 miesiecy na lizaka, bo ma tylko dopiero 4, hi hi hi. A starszy juz lakomi sie pod moim nadzorowaniem :) bo tez nie jest az tak duzy zeby samodzielne bez pobrudzenia sie.
Dziekuje Ci, Kasiu jeszcze raz za bardzo kosztowny upominek i pamiatke przedewszystkim.

A ja natomiast robilam upominek dla Magdy. Kazda z nas lubi kwiaty, a wymianka ma nazwe wakacyjna, wiec polaczylam -latem kwitna kwiaty.  Niech bedzie klasycznie - roze.I  upiekszylam dwie ramki technika dekupaz, (dwie, zeby jednej nie bylo smutnie :)))) we dwoch zawsze razniej :)) a tak na powaznie, to zeby jedna nie wypadala z kontekstu na polce u Magdy, hi hi hi )


Pamietalam, ze Magda robi na drutach, a takze ponosi ja na fimo. Wedlug moich skojarzen po przeczytaniu blogga Magdy wypadalo,ze posiada dosc sporo wloczki.Sami zobaczcie ile czapek, szali i cudownosci na drutach ma zrobionych! A u nas w sklepiku zobaczylam paczuszke z nadpisem fimo. A to sa takie serduszka do robienia fimo, foremki. Pomyslalam, zeby chyba sie przyda, bo te foremki to domyslam sie jak dziurkacze dla tych co robia kartki, nigdy nie ma dosc :))
Troche dorzucilam slodkosci wedlug starych tradycji :)


Mnie dobrej nocki a wam :

Milego dnia !

4 komentarze:

  1. no super gratuluję udanej wymianki

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne prezenty :) Bardzo się cieszę, że wszystkie doszły.
    Dziękuję za udział w zabawie, link zabieram do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłam sie cała czerwona czytając Twoje posta, bardzo się ciesze, że drugi raz trafiłaś mi sie na wymiankę. Prezenciki przygotowałaś super. Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. hihi... fajnie poczytać o dochodzeniu do:) w tym wypadku do tego, co znalazło się w "mojej" kopercie:)))) jeszcze raz dzięki, prezenty super!

    OdpowiedzUsuń

May thanks for all comments!!!