13 sierpnia 2011

Niespodzianka z Polski

 Przyjaciela mozna miec nie tylko przy boku, ale takze daleko, gdzies tam w innym kraju. Ani granice, ani wiek nie jest w tym przeszkoda. I nawet jesli sie nigdy nie widzialo tej osoby, moze ona stac bardzo bliska, mila i kochana, o ktorej sie zawsze pamieta. Taka oto osoba dla mnie jest Ewa. Piszemy listy i wymieniamy sie gazetkami.
  W ten raz Ewa postanowila zrobic mi niespodzianke poraz kolejny :


 
Lubie kolor niebieski, wiec teraz mam kolczyki w tym kolorze  i jestem z tego bardzo zadowolona :)
A jeszcze widzicie jakie otrzymalam stempelki ile jest ich duzo, dziurkawki od dziurkacza, a takze woreczki na zapachy, uszyte wlasnorecznie przez Ewe. Jak sie rozgrzebie troche od zadan krzyzykowych, wyhaftuje cos na nie i bedzie mi wielka pamiatka.  A potem wam je znowoz  pokaze :)

Milego dnia !

1 komentarz:

May thanks for all comments!!!