12 stycznia 2017

Świąteczna metryczka 2016 - odsłona #2


Tak wygląda moja metryczka na dzień dzisiejszy. Cały ten postęp powstał w ciągu dwóch ostatnich tygodni. Co prawda miałam ją pokazać z tydzień temu, ale nie mogłam się od niej oderwać i haftowałam dalej, z myślą, że skoro nie jestem zdecydowana co do kocyka temperaturowego, to mogę sobie dalej dłubać. I wiecie, że dalej bym tak dlubała i dlubała, bo zakochana jestem w niej, ale otrzymałam zamówienie na kilka kartek. Więc ten weekend spędzę wyłącznie na kartkowaniu. A jeszcze zapisałam się na kilka wyzwań (są na moim prawym bocznym pasku), więc muszę jeden tydzień poświęć na kartki bożonarodzeniowe, drugi tydzień na czytanie i to już będziemy mieli 27 stycznia, właściwie koniec miesiąca. A co do kocyka, to nadal nie jestem zdecydowana, choć temperaturę odnotowuję każdego dnia.  Sal z gazetki "Cross Stitcher" bardzo mnie kusi, ale też marudzę. Podejrzewam, że nareszcie uczę się racjonalnie planować swój czas, a także prześladuje mnie myśl, że gdy tylko sporo mam planów, to życie mi szykuję niespodzianki. Już to przerabiałam nie raz.
Wracając do metryczki, wygląda mi, że już mam połowę haftu, a może i trochę więcej. Śpieszy mi się z nią, bo nie wiem czy w czerwcu dobrze będę się czuła haftując zimę ☺ Ale kartki świąteczne  jakoś będę musiała robić 😀

Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Metryczka prezentuje się ślicznie.
    Bardzo lubię wzory zimowe (świąteczne)dla mnie to nie problem wyszywać je latem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostały same cudowności przed Tobą - sarenka i serduszka. Cały samplerek bardzo mi się podoba więc pracuj :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie dużo zostało:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny obrazek:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. już bardzo blisko końca jesteś. Bardzo ładna metryczka powstaje

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny obrazek i zdecydowanie masz więcej niz połowę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny haft. Nie dziwię się, że nie możesz się od niego oderwać
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

May thanks for all comments!!!