05 grudnia 2021

Podsumowanie listopada 2021.

 Witajcie!

Takie oto postępy mam w hafcie za miesiąc listopad 2021 roku. 

Sowa już wskoczyła na ramę z tamborka.


A tak wyglądała sówka na początku listopada. 


Nadal pracuję tylko nad sówką. Prawda, co jakiś czas oglądam się za nowymi wzorami, zestawami. Mam już kilka zestawów upatrzonych, 
ale muszą trochę poczekać na odpowiedni czas.
Jeden wymarzony zestaw producenta Dimensions już kupiłam z ebay i dzisiaj kilka ram dla moich wyhaftowanych prac. Ale o tym wszystkim napiszę w następnym poście o zakupach. 
A także,  ściągnęłam nową aplikację Coricamo. Jak ktoś jest chętny i ma telefon bądź tablet z Android systemem, to w Google Play wpiszcie Coricamo i ukaże się aplikacja. Dla IPhone na razie nie mają aplikacji. Jak ktoś, tak jak ja, marzył spróbować haftować według wzoru elektronicznego, to wspaniała okazja. Aplikacja jest darmowa i posiada kilka darmowych wzorów.  

 To tyle na dzisiaj 
Pozdrawiam cieplutko😊










3 komentarze:

  1. Fajna sowka-): powodzenia w haftowaniu-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ทางเข้าเล่น slotxo กราฟิกสีสันงามsloxo พีจี เพลินเล่นแล้วไม่หัวร้อนคืนผลกำไรเร็วสุดๆก็เลยได้รับความนิยมของนักการพนันเว็บไซต์พนันสล็อตที่ครอบครองใจคนที่ประทับใจการเล่น

    OdpowiedzUsuń
  3. ทาง เข้า xo เกมสล็อตออนไลน์ที่เเตกง่ายที่สุดในบรรดาเว็บสล็อตต้องมาเล่นกับเรา pgslot-th.com มีเกมให้เลือกหลากหลายรูปแบบภาพการ์ตูนสวย เด่นกว่าใครต้องเกมของระบบฝากถอนง่ายมาก

    OdpowiedzUsuń

May thanks for all comments!!!