20 sierpnia 2011

Wymianka kwiatowa

Juz pisalam dzisiaj post, ale jeszcze raz napisze. Bo po napisaniu patrze dziewczyny sie chwalia swymi otrzymanymi prezencikami.  No coz, dzieciakow nakarmilam, maz poszedl do snu ich otulic,a ja sie pochwale co otrzymalam.
Wymianke kwiatowa zorganizowala Sylka. Moja para wymiankowa byla Jawora. Oto co otrzymalam w prezencie :


Ksiazke zaczelam juz czytac (jako ze mialam do czynienia ze sztuka jest dla mnie ciekawa), gazetke ogladalam kilka razy i mam zamiar z niej wyhaftowac lwa i roze (tylko nie wiem kiedy to nastapi przy moich szalonych planach) chcialabym nie chciec spac i wciaz haftowac. :)))) Jak widziecie sa i inne fajne dodasie, Szkoda, ze z igielnikow nie korzystam, a pomysl jest bardzo sliczny z zelaznymi kolkami do ktorych sie przymocowuja  nici. 

Dla Beaty tez przyszykowalam cos nie cos. Moim marzeniem bylo miec woreczki na zapachy z haftem. Usiadlam i  wzor z glowy, styl z glowy , wyhaftowalam kwiatki na woreczki. Nazywamy to - free style disigned by me :)))) 



A to takze dolaczylam :) Moze sie przyda :)


 Na pierwszym planie widzicie kartke w stylu richelieu, nawet ja nie podpisywalam, po pierwsze , ze takie juz mam, ze kartek nie podpisuje, a po drugie, zeby Beata mogla ja dla kogos wykorzystac.. Gazetke, spodobal mi sie ten numer, zawieral w sobie kilka powaznych obrazkow, jako Beata lubi xxx to taki dodas dla niej :)
A dalej to sa pocztowki o tematyce kwiatowej, ale takie kupowane, zapachy do woreczkow i pudeleczko kwiatowe, uwielbiam je, sa w takim romantycznym stylu. Wlasnorecznie, to juz nie mialam czasu zrobic, a te upodobalam. 
Duzo napisalam, ale zauwazam, ze im wiecej postow mam tym czasami jest wymowniejsza :)

Wy tez wszystkie otrzymalyscie ladne prezenty :) ogladalam, ktore sie juz pokazaly co otrzymaly.

Wszystkiego najlepszego!

3 komentarze:

  1. super prezenty dostałaś i wysłałaś:) Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm. oba zestawy wyglądają przecudnie i bardzo zachęcająco;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haft, woreczki, gazetka...wszystko fajne

    OdpowiedzUsuń

May thanks for all comments!!!